DetalleParticipacionPublica

Consulta
Pechada
Alcance da norma:
Disposición doutras autoridades
Carácter da consulta:
Normativas
Tipo de participación:
Consulta pública previa

Antecedentes da norma

O Marco Estratéxico de Enerxía e Clima do Goberno de España senta as bases para a modernización da economía española, a creación de emprego, o posicionamento de liderado de España nas enerxías e tecnoloxías limpas que dominarán a próxima década, o desenvolvemento do medio rural, a mellora da saúde das persoas e o medio ambiente, e a xustiza social.

O Plan Nacional Integrado de Enerxía e Clima (PNIEC) 2021-2030 deseña a senda de descarbonización de España para a próxima década en coherencia co Acordo de París e o Pacto Verde Europeo, peza fundamental das políticas comunitarias para a reactivación da economía fronte aos efectos da COVID-19.

Obxectivos da norma

Las medidas establecidas en el PNIEC suponen un hito intermedio para alcanzar la neutralidad climática antes de mediados de siglo, compromiso que se ha marcado Europa y que ha adquirido España a través de la Declaración ante la Emergencia Climática y Ambiental aprobada por el Consejo de Ministros en enero de 2020.

Como continuación en la senda iniciada por el PNIEC, el Ejecutivo ha elaborado el borrador de la Estrategia de Descarbonización a Largo Plazo (ELP), que marca las líneas a seguir para lograr que las emisiones de Gases de Efecto Invernadero (GEI) en España sean neutras no más tarde de 2050, al tiempo que incluye las oportunidades que ofrece la descarbonización en términos de empleo, atracción de inversiones, activación económica, modernización y mejora de la competitividad empresarial e industrial.

El documento perfila, con la suficiente anticipación y bajo criterios de cohesión social, equidad y transición justa, la trayectoria que permitiría que el consumo final de energía –incluyendo el de edificios, transporte y sectores económicos- sea plenamente renovable a mediados de siglo, mejorando la salud y calidad de vida de la ciudadanía e incidiendo en la conservación de la biodiversidad y la adaptación al cambio climático.

Prazo de remisión

Prazo para enviar argumentos a partir do día xoves, 23 de xullo de 2020 ata o día mércores, 30 de setembro de 2020

Presentación de alegacións

Las alegaciones podrán remitirse a la dirección de correo: bzn-elp2050@miteco.es indicando en el asunto: "Nombre del alegante"

Só serán consideradas as respostas nas que o remitente estea identificado.

Con carácter xeral as respostas consideraranse non confidenciais e de libre difusión. As partes que se consideren confidenciais deberán ser especificamente sinaladas e delimitadas nos comentarios, motivando as razóns da devandita cualificación.

Anexos